Lets Follow

"Giveaway Saya Nak Makeup" By ONENIE



Heyhoyy ! Lai lai join GA from Onenie :)
Tengok lah banner . Dapat semua kan best . hiehie

APAA ?!? Nak join jugakkkk ? 
Boleh2 . Senang jee , klik gambar atas tuuuu . 
Hiehie .

Syarat2 yang dikenakan paling simple :)
Hewhew
Like Sponser -> DONE !
Like Page -> DONE !
Like Gambar -> DONE !

Tarikh tutup GA ni , 30hb Sept 2012 . Still ada 2 hari lagiii . 
Cepat2 join :) 
Hadiah pun ohhhsemmmmmm :)

Okey , harap2 bertuahh <3 Aminn . 

Terima kasih :)

♥ C R U S H ♥


Korang tahu CRUSH tuh apa ?
Takk ? Crush tuhh , berlanggar xD
Haha *tak lawak

Dalam pemahaman aku la kan , crush tu , orang yang kita suka . 
Korang tak kan takde kot minat or suka kat sape2 . 
Ecehhh , tipu laa kalau takde kann :P

Tahu sebab apa dinamakan crush ?
Tengok sini 
|
|
\/

Betul ke tak , tak tahu laa . Mr.Google yang bagi :))

Hint kalau crush korang tuu pun minat kat korang  ♥


1. Ur crush kenal siapa awak dan tahu beberapa perkara lain tentng awak ♥
Jika awak tidak pernah bercakap dengan dia sebelum ini , dia mungkin sukar untuk menyukai awak semula kerana dia tidak pernah kenal awak . Bermula lah dengan sekadar menegur satu patah perkataan seperti 'hye' dan teruskan mengenali dia dengan lebih rapat 

2. Dia kerap bertentang mata dengan awak ♥
Pernah tak awak sedar , dia selalu merenung mata atau melihat secara langsung ke dalam mata awak sewaktu  sedang bercakap dengannya ? Atau mungkin melihat dari jauh ? Ia boleh menandakan bahawa crush awak sedang memikirkan tentang awak atau benar-benar ingin mengetahui apa yang anda sedang katakan :)


3. Ur crush berasa gementar apabila berada disekeliling awak ♥
Kadang-kadang , berada disebelah orang yang kita suka akan membuatkan kelakuan kita menjadi pelik . 
Awak takkan boleh bercakap , otak tak berfikir dan jantung berdebar-debar . Oleh itu , juka ur crush kelihatan gementar apabila berada berdekatan dengan kita , itu mungkin bermakna diaa sudah mula menyukai kita :)
|
\/


Okay , itu jeh . Malas nak taip banyak-banyak . Mihmih

P/S : Dear crush  , please love me back . HAHA . K , kidding :)

Terima kasih :)